torsdag 22 januari 2009

Ha tålamod med mig!

Som ni säkert ser, när ni är inloggade på era kurssidor, börjar det att fyllas på med studerande. Det är fler och fler som väljer att läsa hos oss, vilket är fantastiskt roligt. Jag ska verkligen försöka uppfylla era förväntningar på kurserna och se till att er studietid på Säffle lärcenter blir givande. Även om jag till största del njuter av den ökande tillströmningen av studerande ser jag några baksidor. Jag är rädd att det kommer dröja längre för er att få tillbaka era inlämningar. Jag kanske heller inte alltid kan ge er all den respons som jag skulle vilja. Mina ambitioner är höga när det gäller möjlighet att få bra kommentarer och välformulerade motiveringar. Därför gör det ont i mig när jag emellanåt känner att jag måste dra ner på mina kommentarer och min respons. Jag hoppas emellertid att ni kommer ha tålamod med mig!

För att lätta upp allt mitt tunga prat kring ouppfyllda intentioner och ambitioner ger jag er här en vacker och inspirerande höstbild (trots att hösten ter sig långt borta). Den är tagen under en underbart varm höstdag, någonstans i Värmland. Jag har insett att jag har en fascination för gärdesgårdar. Jag tycker att de är otroligt fina.

Inga kommentarer: