fredag 28 november 2008

jobb, jobb, jobb.... och semester

Hej på er! Nu är det exakt 10 dagar kvar till planet lyfter... Ja det är faktiskt så - att jag tänker lämna er i mörkret och kylan för att själv njuta av värme och sol. Kollade vädret i går och tänk - regn och åska på Thailands sydöstra kust. Kanske att jag också måste packa ner ett paraply tillsammans med bikinisarna. Hur som helst... jag kommer inte att svara på mail, kommentera uppgifter eller skriva blogginlägg under dessa två veckor. Men för den saken skull vill jag inte att ni slutar lämna in - jag måste ju ha något att göra när jag kommer hem!



Idag ska jag iväg till Värmlands museum. Där har de nu en utställning som heter "Fransson skottar snö". Den handlar om Sverige och förintelsen. Det ska bli mycket intressant. Jag har hört, från folk som varit där, att den ska vara mycket bra - starka bildspel. http://www.varmlandsmuseum.se/content
Ha det så bra och om vi inte hörs innan jag åker:
God Jul
&
Gott Nytt År

Inga kommentarer: