torsdag 9 juni 2011

Bloggtorka i försommarhettan

Det har varit dålig aktivitet i bloggeriverkstaden den senaste tiden. Denna tid på året är hektisk. Säckar ska knytas ihop, betyg rapporteras och kurser avslutas. Extra mycket har det varit i år, eftersom de kvarvarande veckorna, fram till semestern, också ska ägnas åt att lämna över till min vikarie. För mig innebär nämligen semestertiden också att jag ska förbereda mig på föräldraledighet och ankomsten av en ny liten familjemedlem. Således kommer de studerande som ska fortsätta förkovra sig i svensk- och psykologiämnet under hösten få möta andra lärare än mig. Bloggen kommer att finnas kvar i dess nuvarande form, men med en annan kapten bakom tangenterna. Jag vill önska alla en trevlig sommar och tacka alla medverkande för en bra vårtermin.

Inga kommentarer: