tisdag 25 augusti 2009

Välkomna

Nu var vi igång igen. Kursintroduktionerna avlöste varandra igår, och idag har jag haft ytterligare en. Jag var minst sagt trött igår när jag gick och la mig, men det var en behaglig trötthet som spred sig i kroppen. Det är så otroligt roligt att få komma igång och få träffa alla nya studerande. Jag har redan fått en del bloggadresser till studerandebloggar och jag har börjat med påbyggnaden av länklistan till dessa. Vissa är vana bloggare medan andra är nybörjare. Oavsett, tror jag många har någon relation till bloggandet - man läser ett par med jämna mellanrum eller ramlar in på en och annan i förbifarten. Vilken relation man än har hoppas jag att det ska bli en givande hösttermin. Alla ska känna sig varmt välkomna - ni som aktivt bloggar och ni som endast väljer att läsa min.

Inga kommentarer: