torsdag 19 februari 2009

Var e vi på väg?

Med full fart mot helgen sitter jag nu och kör intensiv "rättning". Hoppas att en del av er ska få era efterlängtade kommentarer idag. Utanför fönstret faller snön så vit - stora fluffiga flingor singlar ner och täcker marken. Jag känner mig peppad för kvällen. Jaha, tänker ni... nu ska hon på festligheter. Nej, inte alls! Jag ska se på det sista avsnittet av På spåret. Kalla mig gammalmodig om ni vill. Men när det kommer till Tv-program så är jag varken trendig eller modern. Antikrundan och På spåret är fullt tillräckligt för att jag ska känna mig tillfredsställd i mitt Tv-tittande. Jag kan tycka att glädjen är fullkomlig när Björn Hellberg drar sina torra skämt eller när Knut Knutsson sprattlar till av lycka när han hittat ett värdefullt objekt.
Oavsett vad ni väljer att göra ikväll (även om det kan resultera i ett högre betyg om ni briljerar med lite På spåret- kunskaper) hoppas jag att ni får en fantastisk helg!

1 kommentar:

Ronny76 sa...

ja "Antikrundan" "På spåret" och "Så skall det låta" så klarar man sig hela veckan. kul att det är något mer än bara jag och min tjej som tycker om dom Programmen. jag får önska dej lycka till inför helgen och jag hoppas att vi får riktigt varmt vårväder. Det var prat på bort åt 15 grader så vi får se om det blir under helgen eller under veckan. Ha en trevlig Helg MVH/Ronny